בדיקת נאותות סביבתית (EDD)

בדיקת נאותות סביבתית נערכת לצורך ביצוע עסקה מסחרית – מיזוגים ורכישות, עסקאות נדל"ן, מכירה, השקעה או מימון מחדש, ומטרתה לוודא כי הנכס תואם לדרישות, זיהוי סיכונים סביבתיים הטמונים בעסקה וכימות הסיכונים הפיננסיים, המשפטיים והסביבתיים.

בדיקת הנאותות הסביבתית מתבצעת באופן דומה מאוד להכנה של סקר היסטורי וכוללת את שלבי הסיור בשטח, איסוף המידע ההיסטורי, בחינת השכנים, בחינת הרצפטורים הציבוריים, סקירת בעלי עניין בשטח ואפיון גיאולוגי והידרולוגי של האזור. כמו כן כוללת בדיקת הנאותות הסביבתית מיפוי של כל החוקים, התקנות, הנהלים והכללים הרלוונטיים והעשויים להיות רלוונטיים בעתיד (אבחון מגמות רגולציה מתוך הכרת הזירה הפוליטית המקומית ודעת הקהל הרחב) והשוואתם למתרחש בפועל באתר. התהליך נעשה בהתאם לתקנים של משרד ה- EPA האמריקאי ומבוסס על הנחיות ASTM Standard E1527-05.

ביצוע מוצלח ואיכותי של בדיקת הנאותות הסביבתית יאפשר מיפוי וגידור הסיכונים הסביבתיים הפוטנציאליים והקיימים של העסקה המסחרית, כמו גם ניהול יעיל ומדויק יותר של העסק או הנכס בעתיד.

לקריאה נוספת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מוזמנים ליצור קשר

מעוניינים במידע נוסף? צריכים עזרה במציאת פתרונות עבור הפרויקט שלכם? משרדנו מציע מגוון שירותים מקצועיים בתחומי איכות הסביבה, הקיימות והאיכות. נשמח לבחון את הצרכים שלכם ולספק מידע והמלצות להמשך התהליך.

לפרטים צרו קשר בטופס שלפניכם או צרו קשר עם משרדנו במספר 052-3678355 או במייל office@tardis.co.il