תחזוקת תקנים שוטפת
חלק חשוב בתהליך ההסמכה לתקנים השונים הוא הטמעת התקנים בארגון. המטרה היא ללמד ולהרגיל את כלל העובדים בארגון לפעול בהתאם לדרישות התקן במהלך העבודה היומיומית שלהם.
בכדי לוודא שהתקן אכן הוטמע כראוי בארגון וכדי לעזור לארגון להמשיך ולהשתפר, יש להקפיד על תחזוקת התקנים באופן שוטף. תחזוקת התקנים כוללת:
- ביצוע מבדקים פנימיים;
- הטמעת תקנים ורגולציות חדשות ומעודכנות;
- עדכון וכתיבת נהלי עבודה והוראות עבודה;
- שיפור השירות באמצעות מעקב אחר אי התאמות ותלונות לקוח;
- הגדרת מדדי ביצוע ומדדי איכות עבור כל תהליך וכל אגף או מחלקה;
- וידוא אחידות בין העובדים דרך הקמת מערכת תקשורת פנימית המאפשרת מעבר מידע דו-כיווני;
- ניהול הסיכונים וההזדמנויות בארגון;
- ביצוע בקרות לתהליכי עבודה מרכזיים;
- ניתוח אירועים וחריגות;
- בניית מערך אחריות וסמכות תוך הגדרת תפקידים ובניית תיקי תפקיד;
- ביצוע הדרכות וסקרי הנהלה;
- הכנה וליווי למבדקים חיצוניים של גופי ההסמכה.
מוזמנים ליצור קשר
מעוניינים במידע נוסף? צריכים עזרה במציאת פתרונות עבור הפרויקט שלכם? משרדנו מציע מגוון שירותים מקצועיים בתחומי איכות הסביבה, הקיימות והאיכות. נשמח לבחון את הצרכים שלכם ולספק מידע והמלצות להמשך התהליך.
לפרטים צרו קשר בטופס שלפניכם או צרו קשר עם משרדנו במספר 052-3678355 או במייל office@tardis.co.il